Sider

onsdag den 5. juni 2013

Så kan jeg endelig vise det.....

Det er efterhånden nogle måneder siden jeg blev færdig med dette barnevognstæppe og pingvin, men jeg kunne ikke vise det før gaven var givet :-), og nu er Rasmus endelig kommet og har fået sin gave, så nu er det på tide i andre også ser det ;-). Pingvinen har jeg fundet opskriften på her http://kvalitid.blogspot.dk/2012/08/opskrift-pa-hklet-linux-pingvin-tux.html en meget inspirerende blog.

Jeg troede jeg skulle udfordre mig selv ved at prøve at strikke snoninger, men det var slet ikke så svært som jeg havde forstillet mig, det vær temmelig nemt. Så jagten på en udfordring fortsætter indenfor strikning. Har forsøgt lidt med andre typer tunesisk hækling end den jeg kan, og der finder jeg en udfordring, men den er så stor at overskud og tiden ikke er til det nu. Så det kører fortsat i smartphone covers som vist i tidligere indlæg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar